Vi expanderar och söker medarbetare till vår verksamhet i Örebro!
Tjänsten innefattar i huvudsak att förse serviceorganisationen med reservdelar, hålla koll på lagersaldon, prisuppdateringar och inköp. Parallellt kommer du dokumentera information om kompabilitet med olika maskinmärken- och modeller i vårt affärssystem.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att:
– Förse serviceorganisationen med material via reservdelsinköp
– Säkerställa rätt reservdel till rätt pris
– Identifiera korrekt del via sprängskisser
– Offerera reservdelar till kund
– Ha koll på lagersaldon och produktinköp
– Ansvara för att priser och annan information är uppdaterad i våra databaser
– Dokumentera information om produkterna som köps in
– Förhandla och ha kontakt med leverantörer över telefon
– Inventeringar av lager
Din bakgrund:
– Du har arbetslivserfarenhet inom inköp eller liknande
– Du har bra datorvana och tekniskt kunnande – en stor del av ditt arbete kommer cirkulera kring vårt affärssystem Pyramid
– Du har goda kunskaper i svenska & engelska
– Du är bosatt i Örebro med omnejd
– Har du bred erfarenhet av inköp från truckbranschen, entreprenad- eller skogsmaskin är det meriterande.
Vem är du?
Vi tror att du:
– Är proaktiv, självgående, organiserad och ansvarstagande
– Tycker merförsäljning är roligt
– Uppskattar att lösa problem och vara serviceminded
– Är en stöttepelare mot serviceorganisationen
– Är bra på att arbeta självständigt och har förmåga att själv strukturera din arbetsdag
– Är sugen på en utmaning
Övrig information om tjänsten:
Placering: Örebro
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Provanställning för att sedan övergå till en tillsvidaretjänst.
Generösa förmåner och bonussystem.
Känner Du dig taggad att anta utmaningen?
Har du kanske funderingar? Hör av dig till VD – Mattias Lindh på telefon: 070-254 14 41. Sista ansökningsdag är 19 april, urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan dess så vänta inte med din ansökan till oss.